اولین نشست شورای اداری با محوریت بهارانه فهما برگزار شد 

اولین نشست شورای اداری با محوریت بهارانه فهما برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: اولین نشست شورای اداری در سال نو با محوریت پیگیری روند اجرای طرح بهارانه فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اولین نشست شورای اداری در سال نو با محوریت پیگیری روند اجرای طرح بهارانه فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: شروع برنامه های سال جدید در قالب بهارانه فهما از ۲۵ فروردین تا پایان اردیبهشت است که این طرح از طریق رابطین فهمای شهرستانی به اطلاع مدیران کانون ها می رسد.

 
وی بیان کرد: یکی دیگر از اولویت های این ستاد در سال جدید همکاری با بنیاد علوی در اجرای برنامه های فرهنگی در بخش جازموریان است که بر همین اساس کانون های فرهنگی هنری مساجد این بخش جازموریان به بنیاد علوی معرفی می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم و نیز طرح شنبه های کتاب از دیگر برنامه های مورد توجه این ستاد در سال جدید است که به همین منظور از طریق رابطین فهمای شهرستانی اجرای این طرح ها نیز دنبال می شود.

 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های مورد تاکید این ستاد، پیگیری و تسریع در روند مجوز الکترونیکی کانون های مساجد منطقه است که ان شاءالله در سال جدید با جدیت بیشتری انجام می شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: همچنین در این نشست بر اطلاع رسانی دقیق و سریع کنگره بین المللی امام سجاد (ع) و بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح جنوب کرمان تاکید شد.

پایان پیام/ 586